14.8.07

Biocombustibles?


Biocombustibles: la ‘gasolina’ de la destrucción
Hendrik Vaneeckhaute
Rebelión Los mal llamados biocombustibles son anunciados por las autoridades europeas y norteamericanas como solución para hacer frente al cambio climático y la creciente escasez de los hidrocarburos. Detrás de este engaño masivo –cada vez se publican más informes que dan prueba de ello– están las grandes multinacionales del sector automovilístico, petroquímica y agroindustria que han encontrado la forma de seguir con sus actividades lucrativas en términos capitalistas, pero destructivas en términos del medio ambiente, incluido el ser humano. La Comisión Europea, junto con los políticos de la Casa Blanca, desde hace mucho defienden los intereses de las multinacionales, y para ello no desestiman esfuerzo alguno. Lo que está en juego es todo el modelo económico capitalista basado en el crecimiento de los beneficios financieros, un modelo totalmente insostenible y destructor, pero al cual no se quiere renunciar. Existen muchas alternativas para combatir el cambio climático, como son el ahorro energético, la promoción de la agricultura ecológica local y de escala pequeña a mediana (perfectamente capaz de producir todos los alimentos necesarios), dejar de promover los medios de transporte menos eficaces (como son los aviones para distancias cortas y los trenes de alta velocidad), promover el transporte público, dejar de promover el consumismo, acabar con los paraísos fiscales, la introducción de una ecotasa para los productos más contaminantes, etc. Pero todo ello son alternativas demasiadas eficientes: acabarían con beneficios de unos pocos, para redistribuirlos para muchos.
Para ver o articulo completo debes clikar aquí.

11 comentarios:

Anónimo dijo...

Unha charla apacible nunha tardiña de moita calor, lembroume que tiñamos este tema pendente. Esperamos que o "sector ecoloxico" do Ateneo teña algo que aportar, pois o asunto vai traer cola. De momento a barra de pan pasou de 70 a 75 centimos, e o leite vai medrar. E non creo que todo sexa polos cambeos alimentarios que pretende o goberno chinés. De seguro que algo vai ter que ve este asunto.
Unha aperta aos retornados das Vacacions, e especialmente a ese grupo de traballadores incansables que deixaron grande impresión en Ecuador. Non sei se cambiaran as politicas de entrada de estranxeiros para evitar que volvades.
Suso.

Colectivo Galiza-Israel dijo...

Ola amigos de Betanzos. Un favor (a ser posíbel) Precisamos fotos das rúas de Betanzos que en tempo foron habitadas por xudeus, a Xudaría de Betanzos. Ou o que fique dela. Se tedes algunhas enviádelas por favor a:
galiza_israel@yahoo.es
Moitas grazas

Colectivo Galiza-Israel dijo...

Ola amigos de Betanzos. Un favor (a ser posíbel) Precisamos fotos das rúas de Betanzos que en tempo foron habitadas por xudeus, a Xudaría de Betanzos. Ou o que fique dela. Se tedes algunhas enviádelas por favor a:
galiza_israel@yahoo.es
Moitas grazas

Anónimo dijo...

aquí só entran provocadores...

Anónimo dijo...

Solidariedade cos pobos vale, pero tanta bandeiriña do estado de Israel, vamos, vamos, como se Israel non fose un dos estados máis asasinos do mundo actual.
O da bandeira nacionalista galega o lado, xa é de risa.
Suso.

Anónimo dijo...

Por certo. ¿Dos biocombustibles nada de nada?
Suso de novo.

pepe dijo...

El artículo lo dice todo: la búsqueda de alternativas está limitada por los intereses de unos pocos. Y por unos modos de vida basados en la prepotencia, el consumismo y la fe ciega en la sociedad tecnológica. Una vez más los cambios revolucionarios deben ir precedidos por nuevos paradigmas que redefinan nuestra relación con el mundo y con nosotros mismos; lo que me pregunto muchas veces es si aún nos queda tiempo. Y si tenemos ganas.

Anónimo dijo...

de anonimo 2 a anonimo 1 :_ ¿porque consideras provocadores a los que no piensan como tu? ¿porque no puede el colectivo gz-israel entrar en este blog? ¿crees que solo deben entrar los que se identifiquen con sus ideas? a lo mejor tienes razon, pero tampoco veo que haya que llamarles provocadores por pedir unas fotos...

Anónimo dijo...

No, efectivamente no se trata de ninguna provocacion. Este colectivo ha realizado la misma peticion en todos los blogs abiertos de Betanzos.
Otra cosa es que ya puestos a opinar, he visitado su pagina web y es realmente clarificador de lo bien que se "mueven" los servicios de propaganda del Estado Israelí. Pero como no quiero desviar el tema de los biocombustibles, paro.
Un saludo.

Anónimo dijo...

"O noso problema, unha vez que a enerxía solar estea operativa, é atopar a maneira de que os cidadáns cuxas casas teñan calefacción solar nos sigan pagando a nos cada mes"
Esta frase óese no Consello de administración dunha compañía eléctrica e é traducido (máis ou menos) do SIDNEY HARRIS: What's So Funny about Science?, 1977
JR

Anónimo dijo...

A busqueda de saidas ás contradiccións e consecuencias do sistema, faise coas mesmas reglas, maneras e lóxicas.Biocombustibles a costa de alimentos.. non é máis que outra xogada dos capos deste modo de rpodicir e destruir a vida.Precios que suben porque se derivan cereáis para biocombustibles.. máis lóxica do beneficio e a producción a toda costa.Necesitan enerxía e tirarán de todo o que podan, incluindo nucleares a tope.Como o desenrolo que causa fama, miseria e unha existencia de merda a millóns debe proseguir. o caso para eles é atopar recambios enerxéticos.As doses de toxicidade ideolóxica irán en aumento.. moito desenrolo sustentable, biocompatibilides varias, etc, etc.Mentras, algunhas grandes empresas ven con bos ollos a desaparición prograsiva de grandes superficies xeadas.. para atopar conm menos problemas de coste (e tecnoloxía-coste sobre de todo)materias primas i enerxéticas que precisan.
A espiral prosigue, e non e con aforroe disciplina autoasumida por parte dos medioambientalizados ciudadanois como se solucionarán os problemas que están fora de control.E un problema de poder político e maneira económica de reproducir a sociedade.E un problema de capitalismo.A sua fase petrolífera e gasística está esmorecendo, e prepàran outras para salvalas suas caravcterísticas esenciáis. Quen teña dous deos de frente ten que por os ollos nas miradas ríticas intelixentes que afirmasn que non hai saisdas inocuas cas novas tecnoloxías, incluindo as renovables.Toneladas de materias primas e inxentes cantidades de enerxía para priducir os lementos que susteñan o nmodelo presente. Empeñarse neso supón máis do mesmo, por moita faciana ecoloxista que nos presente.Al Gore, Rifkin, Loveloch e demáis fauna$ sábeno ben.
Saude,Otto más.